صبح كه زدم از خونه بيرون، اولين چيزي كه به ذهنم رسيد اين بود؛ هوا چه سرده...
دومين؛ تو بودي...
لابد سرما حس مشترك ما بوده امروز
دوست دارم اين حسو ...
ما را در سایت دلم برات تنگ شده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت: 18:51